Koolitajad Tallinnas
Ene Paadimeister
Ene Paadimeister on lõpetanud Tallinna Ülikooli koolieelse pedagoogika ja psühholoogia eriala ning talle on antud koolieelse pedagoogika ja psühholoogia õpetaja, koolieelse kasvatuse metoodiku kvalifikatsioon.
Ene on olnud lasteaiaõpetaja, põhikooli õppejuht, noortevangla psühholoog, lasteaia juhataja, riikliku ohvriabi spetsialist. Ta on tegelenud ka perevägivalla teemaga(nõustanud perevägivalla all kannatavate naiste tugirühma) ning on tegev Eesti Lapsehoidjate Kutseliidu juhatuses ja lapsehoiuteenust osutavas eraettevõttes lapsehoiuteenuse valdkonna koordinaatorina.
Ene on Tallinna Majanduskooli mittekoosseisuline lektor ja Vändra Gümnaasiumi koolipsühholoog. Ene koolitab ka ettevõtetes teemadel stress, motivatsioon, suhtlemine.
Ulata Käsi MTÜ koolitajana tegutseb alates aastast 2009.
Koolitaja lähtub kursusel koostööprintsiibist, praktilisusest, suunates eneseanalüüsile ja toetades isiklikku arengut.
Piret Hermanson
Piret Hermanson on lõpetanud Tartu Ülikooli arstiteaduskonna arst-anestesioloogi erialal. Omab kehtivat esmaabiõpetaja tunnistust. Piret töötab SA Tallinna Lastehaigla anestesioloogia ja intensiivravi osakonnas anestesioloogina.
MTÜ Ulata Käsi koolitajana tegutseb alates aastast 2009.
Koolitaja lähtub kursusel koostööprintsiibist, praktilisusest, suunates eneseanalüüsile ja toetades isiklikku arengut.
Irina Kalso
Irina Kalso on lõpetanud Tartu Ülikooli haridusteaduste bakalaureusekraad koolieelse lasteasutuse õpetaja erialal. Ettevõtjakoolituse ja Ettevõtluse Alustamise Sihtasutuse stardikapitali abiga on Irina loonud osaühingu Lapsehoiuteenused, mis tegutseb praeguseni, pakkudes teenust nii hoiurühmas kui väljaspool rühma(lapse juures kodus).
Irinal on kogemused riikliku õppekava täitmisest munitsipaallasteaia rühmas. Lasterühmas kasutab ta oskuste õppe metoodikat ja tunnustamissüsteemi ning turvatunde toetamiseks lapse päeva tegevuste pildirida ehk piktogrammi. Õpetajate Leht on avaldanud mitmeid tema kirjutatud artikleid.
MTÜ Ulata Käsi koolitajana tegutseb alates aastast 2018.
Koolitaja lähtub kursusel koostööprintsiibist, praktilisusest, suunates eneseanalüüsile ja toetades isiklikku arengut.
Marju Järvpõld
Marju Järvpõld on lõpetanud Tallinna Ülikooli koolieelse pedagoogika ja psühholoogia eriala ning talle on antud koolieelse pedagoogika ja psühholoogia õpetaja, koolieelse kasvatuse metoodiku kvalifikatsioon. Tartu Ülikoolist on Marju saanud haridusteaduste magistrikraadi. Marju on pikaajaliselt töötanud lasteaia muusikaõpetajana. Alates 2010. aastast õpetab ta Tartu Ülikoolis taseme- ja ka täiendõppes õppivaid lasteaiaõpetajaid. Lisaks on ta koolitanud muusikaõpetajaid (Orff-metoodika) ning on koolitaja ka Eesti Rahvapärimuskoolis. Oma töös on ta ise koostanud õppematerjale.
Lisaks õpetajatööle tegutseb Marju aktiivselt Eesti Lasteaednike Liidus ning on Eesti Õpetajate Liidu kutsetaotlejate kompetentsuse hindajate meeskonnaliige. Koolitajana on Marju praktiline, koostöine ja pühendunud lapse arengule sobivate muusikaliste meetodite ja võtete leidmisele. Koolitaja lähtub kursusel koostööprintsiibist, praktilisusest, suunates eneseanalüüsile ja toetades isiklikku arengut
Merle Ružits
Merle Ruzitš on lõpetanud Tallinna Ülikooli Pedagoogilises Seminaris lasteaiaõpetaja eriala, omandanud Tartu Ülikooli bakalaureuseõppes eripedagoogika kutse ning õppinud lisaks logopeedia eriala. Tal on pikaajaline töökogemus lasteaias nii lasteaiaõpetajana kui ka logopeedina. Viimastel aastatel on ta praktiseerinud klassiõpetajana ning lisaks jätkanud tööd eripedagoogina ja HEV-koordinaatorina. Tema pikaajaline töö erinevas vanuses lastega, sh eriliste lastega, on andnud talle väärtuslikud kogemused, mida nüüd uutele kolleegidele edasi anda. Millised on lapse peamised arengusuunad ja vajadused erivanuses, kuidas märgata erivajadust, kuidas toetada, arendada ja õpetada lapsi, kuidas kaasata ja luua toetav keskkond ja tugisüsteemid lapse ümber- need on peamised loengu teemad, mis on läbi põimunud praktilistest näpunäidetest.
Siiri-Liisi Kraav (Külalislektor)
Siiri-Liisi Kraav on lõpetanud Tartu Ülikoolis kasvatusteaduste bakalaureuseõppe ja Tallinna Ülikoolis sotsiaalpedagoogika ja lastekaitse magistrantuuri ning jätkab õpinguid Kuopio Ülikoolis sotsiaalpedagoogika doktoriõppes, uurides väikelapse kohanemist lastehoius kiindumisteooria valguses. Siiri-Liisi Kraav on sertifitseeritud Imago paarisuhteterapeut ja koolitaja. On olnud lapse arengu valdkonna koolitaja 13 aastat.
MTÜ Ulata Käsi koolitajana tegutses aktiivselt aastatel 2013-2018. Hetkel elab Soomes.
Koolitaja lähtub kursusel koostööprintsiibist, praktilisusest, suunates eneseanalüüsile ja toetades isiklikku arengut.
Jane Snaith (Külalislektor)
…