Müügitingimused

Veebilehe nanny.ee (edaspidi Veebileht) omanik on Ulata Käsi MTÜ (registrikood 80290532), asukohaga Suur-Paala tn 2, Tallinn 13619.

Teenuse kirjeldus ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad nanny.ee kaudu teenuste ostmisel.

Veebilehel pakutavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde. Kõik hinnad on eurodes.

Teave teenuste kohta on esitatud veebilehel vahetult teenuste juures.

Teenuse tellimise ja makse tingimused

Teenuse tellimiseks tuleb valida sobiv teenuspakett ning täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed
  • Soome pangamaksed
  • Läti pangamaksed
  • Leedu pangamaksed
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Apple Pay ja Google Pay
  • Maksa hiljem lahendused

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool veebilehte turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Teenusepakkujal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest teenusepakkuja arvelduskontole.

Teenusepakkuja on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud teenust ei ole võimalik osutada seoses teenuse lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Taganemisõigus

Pärast teenuse tellimist on ostjal õigus e-teenuses sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Teenuse tagastamiseks tuleb esitada teenuse ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@ulata.ee hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse tellimisest.

Teenusepakkuja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Teenusepakkujal on õigus taganeda müügitehingust, kui teenuse hind on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla teenuse turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Teenusepakkuja vastutab ostjale müüdud teenuse lepingutingimustele mittevastavuse eest.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul teenusepakkuja poole, saates e-kirja aadressile info@ulata.ee või helistada telefonil: +372 520 1201.

Kui teenuses on puudused, mille eest teenusepakkuja vastutab, parandab või asendab teenusepakkuja puudusega teenuse. Kui teenust ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab teenusepakkuja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Teenusepakkuja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Teenusepakkuja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse ostjale osutamiseks.

Teenusepakkuja saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on teenusepakkuja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ulata.ee või helistada telefonil: +372 520 1201

Kui ostja ja teenusepakkuja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada tarbijavaidlused.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja teenusepakkuja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.


Kontaktandmed:

  • E-post: info@ulata.ee
  • Telefon: +372 520 1201
  • Aadress: Suur-Paala tn 2, Tallinn 13619